شناسهٔ خبر: 21539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل:

عمران و بهسازی شهری استان عملكرد موفقی داشته است/ پیشنهاد تصویب ۱۲ پروژه جدید در محلات هدف استان

خلیل محبت خواه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره عمران و بهسازی شهری استان در اجرای وظایف خود در راستای برنامه‌های ابلاغی موفق عمل كرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در جلسه بررسی عملكرد استان در حوزه عمران و بهسازی شهری كه با حضور هیئت مدیره، معاونین و مدیران كل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: اقدامات عمران و بهسازی شهری استان در محلات هدف اعم از بافت‌های فرسوده شهری، سكونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های تاریخی شهرها طبق برنامه‌های تعریف شده پیش رفته و عملكرد این اداره موفق بوده است.

وی به توان راه و شهرسازی استان در بخش عمران و بهسازی شهری اشاره كرد و گفت: با توجه به عملكرد خوب استان در سال گذشته، در صورت افزایش اعتبارات استان در سال جاری مطمئنا می‌توان كارهای بهتری نیز در راستای سیاست‌های شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری انجام داد.

محبت خواه بیان كرد: اداره عمران و بهسازی شهری استان، هم در زمینه ایجاد ساختار و هم در برنامه‌های اجرائی پروژه‌ها موفق عمل کرده است و در همین راستا علاوه بر ادامه پروژه‌های نیمه تمام سال‌های قبل، پیشنهاد شروع ۱۲ پروژه جدید در سطح استان را مطرح کرده‌ایم.

در این جلسه همچنین مقرر شد نشستی با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سایر مسئولین مربوطه، پروژه ساماندهی حریم اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان پروژه ویژه تعریف شده و نسبت به تامین اعتبار اقدامات لازم صورت پذیرد.      

نظر شما