شناسهٔ خبر: 21577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان شش ماهه اول امسال

ساختمان امورمالیاتی پارس‌آباد استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

یاور مظفری مدیر فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان اداری امور مالیاتی شهرستان پارس آباد طی نیمه اول امسال تكمیل و تحویل دستگاه بهره‌بردار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، یاور مظفری در بازدید از پروژه ساختمان اداری امور مالیاتی شهرستان پارس آباد ضمن اعلام این مطلب گفت: این ساختمان با زیربنای ۷۷۰ مترمربع در زمینی بمساحت ۴۲۵ مترمربع و با سازه اسكلت فلزی پیش ساخته با سقف عرشه فلزی و در سه طبقه در حال احداث است.

وی افزود: عملیات اجرایی این ساختمان از سال ۱۳۹۳ در شهرستان پارس آباد توسط مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل آغاز شده و هم اكنون با پیشرفت فیزیكی بیش از ۹۵ درصد در آستانه افتتاح و تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

مظفری با اشاره به اینكه  این پروژه جزو ۳ پروژه افتتاحی حوزه مدیریت فنی و اجرایی در شهرستان پارس آباد در سال ۱۳۹۵ می باشد گفت: تاكنون بیش از ۱۲میلیارد ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده و پیش بینی میشود در نیمه اول امسال ساختمان اصلی و محوطه‌سازی تكمیل و تحویل بهره‌بردار شود.

وی همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس اداره و كاركنان راه و شهرسازی پارس آباد در پیگیری و پیشبرد برنامه‌های این مدیریت تشكر و قدردانی كرد.

بنابراین گزارش ساختمان امور مالیاتی پارس آباد شامل فضاهایی مانند اتاق‌های اداری، موتورخانه، انباری، نمازخانه، پیشخوان، آبدارخانه و سرویس‌های بهداشتی مجزا و آسانسور ۶ نفره است.   

نظر شما