شناسهٔ خبر: 21590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان گیلان:

آسفالت راه‌های روستایی با جدیت در حال اجراست

آسفالت راه روستایی محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان گیلان از جدیت آسفالت راه‌های روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان گیلان، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌ها با اعلام این خبر گفت: در استان توجه ویژه‌ای به روستاها داریم؛ چرا که فرموده‌ رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقدام و عمل که در صدر کار دولت است، با توسعه‌ روستایی و توسعه‌ متوازن و درآمد و اشتغال از روستاها دنبال می‌شود که زیرساخت اصلی این مهم، جاده‌ روستایی است.

نازک کار افزود: آسفالت راه‌های روستایی گوراب زرمیخ به طول ۳.۲ کیلومتر و کلاشم به طول ۲.۸ کیلومتر در حال انجام است. آسفالت این راه‌های روستایی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان در شهرستان صومعه سرا در حال انجام می‌باشد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها گفت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان همواره تلاش کرده از همه امکانات موجود استفاده حداکثری کرده و با حداقل‌های موجود خدمات مطلوب به هموطنان ارائه دهد و در همین راستا اقدامات متنوعی به صورت مستمر و توسط این اداره کل انجام پذیرفته است. از جمله آسفالت راه‌های روستایی هره دشت لیسار در شهرستان تالش، ورمیه در شهرستان ماسال و لوشاده در شهرستان سیاهکل جمعاً به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیون تومان انجام پذیرفته است.

همچنین آسفالت راه روستایی هندوانه پرده سر شهرستان رشت به طول ۲.۸ کیلومتر با هزینه ۵۰۴ میلیون تومان در حال انجام است.

نازک کار در پایان گفت: امسال هم به یاری خداوند متعال و با توان بیش‌تر به کار خود ادامه خواهیم داد تا متوسط راه روستایی آسفالته‌ در گیلان به هدف‌گذاری که تعیین شده است برسد. 

نظر شما