شناسهٔ خبر: 21596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری مدیركل و حمایت استاندار از پروژه‌های عمرانی استان كرمانشاه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر یك روزه استاندار و هیات همراه از شهرستان اسلام آباد غرب، روند پیشرفت و مشكلات موجود در پروژه‌های استان را در حضور استاندار مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در سفر یك روزه استاندار و هیات همراه از شهرستان اسلام آباد غرب، روند پیشرفت و مشكلات موجود در پروژه بزرگراه اسلام آباد غرب-پل دختر در حوزه ساخت و توسعه‌ استان و همچنین بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان را در حضور دكتر رازانی مطرح کرد.

بهادری با اشاره به طول ۵۳ كیلومتر بزرگراه مذكور گفت: حجم بالای ترانزیت، این محور را یكی از مهمترین مسیرهای اتصال شمال غرب و بخشی از مركز كشور به جنوب معرفی می‌كند كه خوشبختانه عملیات احداث در آن برغم كمبود نقدینگی بی‌وقفه در حال اجراست و البته این اداره كل نهایت تلاش خود را بكار گرفته تا با حل مشکلات مالی پیمانکار در حد امکان خللی در انجام پروژه پیش نیاید.

این در حالی است که بهادری زمان اتمام پروژه را در صورت تزریق نقدینگی به آن ۲ ساله اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه ضمن بازدید مسوولین استان ساکن ساختمان استانداری کرمانشاه به ریاست دکتر رازانی از بیمارستان ۱۲۶ تخته خوابی امام خمینی(ره) شهرستان، با اشاره به اتمام ۹۲ درصد ساختمان اصلی و متوسط  پیشرفت ۸۸ درصد کل این پروژه در ۲ مشکل فاضلاب و البته افزایش ظرفیت برق در این بیمارستان را مطرح کرد.

لازم به ذکر است در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان، رازانی ضمن تأکید بر اهمیت پروژه‌های راه و شهرسازی استان مخصوصا در بخش بزرگراه‌های استان با اشاره به اینکه در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز،سرعت در انجام پروژه‌های مذکور بیشتر خواهد بود از عملکرد این اداره حمایت کرد.

استاندار در پایان خواست با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط، بیمارستان اسلام آباد تا نیمه اول شهریور ماه پیش رو به بهره‌برداری برسد.

اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه هم اكنون متولی اجرای ۴۶ پروژه ملی و استانی (در همه حوزه‌ها) در شهرستان اسلام آباد غرب است.

نظر شما