شناسهٔ خبر: 21629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت راهداری استان قم:

طرح تکمیلی تعریض پل‌های محور قدیم سلفچگان –ساوه اجرایی شد

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم گفت: طرح تکمیلی تعریض، ۶۰ دستگاه پل آبرو در محور قدیم سلفچگان-ساوه با هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد و رفع نقاط حادثه خیز، طرح تکمیلی تعریض پل‌های محور قدیم سلفچگان ساوه اجرایی شد.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم در ادامه خبر فوق توضیح داد: با توجه به ترافیک سنگین محور قدیم سلفچگان-ساوه و تردد خودروهای سبک و سنگین از این محور، طرح تعریض پل‌های آن جهت افزایش سطح سواره رو و شانه راه در دستور کار قرار گرفت.

وی تعداد پل‌های در حال تعریض واقع در این محور را ۶۰ دستگاه عنوان نمود و اضافه کرد: اندازه دهانه پل‌ها متغیر و بین ۱ تا ۶ متر است که از طرفین ۴ متر به طول آنها اضافه می‌شود.

طلوعی بازه زمانی اجرای پروژه را تا پایان امسال عنوان کرد و گفت: سرعت در اجرای طرح با توجه به موقعیت خاص این محور به دلیل مرکز اتصال به منطقه صنعتی سلفچگان و همچنین پوشش ترافیکی ییلاقات استان و کریدور ارتباطی مرکز با مناطق شمالی و غربی کشور در اولویت قرار دارد.

سرپرست مدیریت راهداری استان هزینه اجرای طرح تکمیلی تعریض پل‌های محور سلفچگان ساوه را بالغ بر ده میلیارد ریال عنوان نمود.

نظر شما