شناسهٔ خبر: 21633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئيات نشست دو كمیته حمل و نقل و مسكن و شهرسازی استان كرمانشاه

نشست مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در نشست دو كمیته حمل و نقل و مسكن و شهرسازی و عمران شهری و روستایی استان بر تسریع جمع‌آوری اطلاعات تأكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری رئیس دو كمیته مذكور و همچنین دبیر ۵ كمیته امور زیربنایی استان امروز گفت: وضع موجود دو كمیته تحت ریاست وی باید نهایتا ظرف ۲۴ ساعت به سازمان برنامه بودجه ارسال شود.

بهادری در ادامه از همه دستگاه‌های عضو و كمیته حمل و نقل و مسكن و شهرسازی و عمران شهری و روستایی خواست تا پایان روز دو شنبه مورخ ۹۵/۲/۲۰ سهم خود را وزارتخانه مربوطه اخذ و در جلسه كمیته همان روز گزارش دهند.

مدیركل راه و شهرسازی تاكید كرد: اطلاعات و گزارشات پس از جمع‌بندی به كارگروه امور زیربنایی به ریاست معاون امور عمرانی استانداری ارسال تا با تلفیق گزارشات ارسالی از سوی ۵ كمیته عضو كارگروه امور زیربنایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی برنامه ششم توسعه استان به ریاست دكتر رازانی مطرح و به تصویب نهایی برسند.

این در حالی است كه چندی پیش عملكرد مدیركل راه و شهر سازی استان كرمانشاه در پیگیری مسئولیت‌های محوله در كارگروه امور زیربنایی مورد تشویق مهندس نیك كردار قرار گرفت.

نظر شما