شناسهٔ خبر: 21644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از مدیران راه و شهرسازی شهرستان‌های استان كرمان در حوزه املاك حقوقی

كرمان مدیر املاك و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان از تجلیل پنج مدیر و سه كارشناس نمونه در حوزه املاك و حقوقی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، ناصر اشرفی گفت: این ادارات در زمینه تحصیل اراضی، تك‌برگ كردن اسناد مالكیت دولتی و واگذاری زمین به اقشار وی‍ژه دارای عملكرد مطلوب بوده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: ارزیابی عملكرد سال گذشته ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان كرمان در این حوزه‌ها انجام شده كه در این راستا از مدیران نمونه تقدیر شد.

مدیر املاك و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان افزود: مجتبی زابلی‌زاده رئیس راه و شهرسازی سیرجان، علی عباسی‌پور رئیس راه و شهرسازی رفسنجان، غلامرضا كیان زاده رئیس راه و شهرسازی كرمان، عباس نورالدینی رئیس راه و شهرسازی زرند و مسلم قادری رئیس راه و شهرسازی بم به عنوان مدیران نمونه در حوزه املاك و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان معرفی و تجلیل شدند.

اشرفی تصریح كرد: همچنین از عبدالمهدی همتی، علی یوسفی، مسعود شایسته از شهرستانهای زرند، انار و  بافت به عنوان كارشناسان نمونه در حوزه املاك و حقوقی راه و شهرسازی استان كرمان تجلیل شد./

نظر شما