شناسهٔ خبر: 21687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازسازی راه‌های سیل‌زده دزفول آغاز شد/ همه محورها باز شده است

سیلاب  رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از بازسازی راه‌های سیل زده دزفول با استفاده از ماشین آلات و امکانات اداره شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منصور نظریان رییس اداره راه و شهرسازی دزفول، اظهار کرد: خسارت ناشی از سیلاب و بارش‌های اخیر به محورها و جاده‌های استان برآورد شده و به مسئولان مربوط جهت اختصاص اعتبار لازم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح، ترمیم و بازسازی محورهای ارتباطی خسارت دیده از سیلاب و بارش‌های اخیر به تأمین اعتبار نیاز دارد، گفت: هنوز در برخی محورهای کوهستانی تردد و عبور به سختی صورت می‌گیرد.

وی افزود: محورهای ارتباطی روستاهای بخش زاویه، منطقه شهید بهشتی و صیدون و همچنین محور احمد فداله و لیوس دچار بیشترین خسارت و آب‌بردگی شدند اما تیم‌های این اداره با تمام توان در این محورها فعالیت و تمام محورها را بازگشایی کردند.

نظریان با بیان این که اکنون هیچ کدام از محورها قطع نیستند، خاطرنشان کرد: در روزهای اول و دوم پس از سیلاب برخی محورها و جاده‌ها قطع شده بودند که با اقداماتی که انجام دادیم این جاده‌ها بازسازی شدند و در حد توان و با بهره گیری از امکانات موجود نیز اکنون در حال بازسازی و ترمیم محورها هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول عنوان کرد: با این حال هنوز در جاده‌های روستایی و کوهستانی تردد به سختی انجام می‌شود و اصلاح و ترمیم این محورها منوط به تأمین اعتبارات است.

نظر شما