شناسهٔ خبر: 21803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

بحث فرهنگ‌سازی مهمترین عامل در کاهش تصادفات است

نشست مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: اصلی‌ترین و مهمترین عامل کاهش تصادفات بحث فرهنگ‌سازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از قرارگاه فرماندهی پلیس راه شمال فارس افزود: تمام توانمان را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا جاده‌هایی ایمن‌تر از گذشته داشته باشیم.

وی گفت: سرمایه اصلی کشور، نیروی انسانی است که باید در حفظ جان و امنیت آنها تلاشمان را به کار گیریم.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص رفع نقاط پرحادثه افزود: رفع نقاط پرحادثه شناسایی شده، در دستور کار قرار گرفته و اولویت برنامه کاری امسال است.

وی به نقش پررنگ صدا و سیما و آموزش و پرورش در بحث فرهنگ‌سازی اشاره و متذکر شد: صداو سیما و آموزش و پرورش می‌توانند نقش مهمی در بحث فرهنگ‌سازی رانندگی و استفاده از وسیله نقلیه ایفا کنند و ما هم آمادگی خود را در کمک به آن‌ها در این وادی اعلام می‌نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تلاش و زحمات پلیس راه استان و حضور آنان در جاده‌ها تقدیر و گفت: همدلی و هماهنگی مجموعه پلیس و راهداری مثال‌زدنی است.

در ادامه سرهنگ سیروسی فرمانده پلیس راه‌های شمال استان فارس نیز افزود: مجموعه پلیس راه و راه و شهرسازی را یک مجموعه می‌دانیم و هر دو برای فراهم کردن سفری ایمن و روان و حفظ جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

نظر شما