شناسهٔ خبر: 21840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران:

۱۹ پروژه راه و شهرسازی در گچساران کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران واقع در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ پروژه عمرانی بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف گچساران در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، جعفر بركتی افزود: ۴۹ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال اعتبار سال گذشته از محل اعتبارات استانی و نفت به طرح‌های راه و شهرسازی این شهرستان اختصاص یافت. 

وی بیان كرد: از این میزان اعتبارات ۳۷ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال تاكنون جذب شده است.

بركتی ابراز كرد: از این تعداد طرح‌های در دست اجرا ۱۰ پروژه استانی، هشت طرح از محل اعتبارات ملی است.

وی ساخت راه روستایی رودبال، بهسازی و آسفالت راه روستایی نیمدور-اسپر-موگ، ساخت و بهسازی محور گچساران آبریگون، بهسازی راه فرعی گچساران-باباكلان- بی بی حكیمه، مجتمع فرهنگی و هنری گچساران، ساختمان مصلی گچساران، تعمییر و تجهیز فرمانداری و احداث و بهسازی جاده قبرستان دوگنبدان را از مهمترین طرح‌های استانی در دست اجرا راه و شهرسازی گچساران اعلام كرد.

بركتی تصریح كرد: پیشرفت فیزیكی طرح‌های استانی در دست اجرا راه و شهرسازی گچساران ۳۰ تا ۸۴ درصد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: برای تكمیل این تعداد طرح های استانی در دست اجرا ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: روكش و آسفالت راه روستایی چهار بیشه سفلی-آبچیرك-آبتوت- انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی، محمدآباد و انبار گاه لیشتر، لكه‌گیری و روكش گچساران، دیل، آرو و نازمكان، لكه‌گیری و روكش آسفالت محور گچساران- پل بریم، فاز دوم لكه‌گیری و روكش آسفالت كمربندی گچساران، لكه‌گیری و روكش فاز سوم محور گچساران خیرآباد- پادوك از طرح‌های ملی در دست اجرا از سوی راه و شهرسازی است.

بركتی میانگین پیشرفت فیزیكی این طرح‌های ملی را ۲۰ تا ۶۰ درصد اعلام كرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: كنار گذر گچساران با اعتباری بیش از یك میلیارد ریال و پیشرفت فیریكی ۵۵ درصد از محل اعتبارات حوادث در دست اجراست.

۴۰۵كیلومتر راه روستایی، ۹۰ كیلومتر راه اصلی و ۱۷۶ كیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.

نظر شما