شناسهٔ خبر: 21844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رگلا‍‍‍ژ و تسطيح ۱۲۰ كيلومتر از محورهای شهرستان اسدآباد استان همدان

شانه سازی جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد استان همدان از اقدامات انجام شده در فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، ساسان رستمی گفت: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته و راه‌های شنی به ترتیب به میزان ۱۲۰ كیلومتر در بزرگراه -گردنه _ داشیلاغ - محور آجین و ۴ كیلومتر در محور اشترجین انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد گفت: پاك كردن و تنظیم قنوها با گریدر به مقدار ۱۲۰ كیلومتر در بزرگراه -گردنه - محور آجین از كارهای صورت گرفته در این ماه است.

وی افزود: همچنین درزگیری در راه‌های آسفالته به میزان ۱۵۰۰ متر طول در گردنه- بزرگراه-کلیایی-چهاردولی در ماه گذشته انجام شده است.

رستمی در ادامه عنوان كرد: در محور داشبلاغ-گردنه -بزرگراه-کلییایی لكه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر به میزان ۱۱۰۰ مترمربع انجام شده است.

وی بیان كرد: از دیگر كارهای صورت گرفته در ماه گذشته می‌توان به شانه‌سازی راه‌های آسفالته به میزان ۱۵ مترمكعب در محور گردنه – راه هلور  اشاره كرد.

رستمی در پایان گفت: ۵ مورد اصلاح تقاطع‌ها در محور بزرگراه و پاكسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به میزان ۱۲۰ كیلومتر در محور بزرگراه -گردنه _ داشیلاغ - محور آجین در ماه گذشته انجام شده است.

نظر شما