شناسهٔ خبر: 21928 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی و آغاز بکار رسمی سامانه شهراه در اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

شهراه رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی سامانه شهراه كه با هدف تعامل و ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است، گفت: این سامانه با عنوان (شهراه، راهی به‌سوی شهروندان) و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، صمصامی افزود: در سامانه شهراه شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند را درخواست نمایند.

وی با اشاره به گستردگی خدمات راه و شهرسازی در استان‌ها افزود: مجموعه راه و شهرسازی به‌ واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم ارتباط تنگاتنگی دارد لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در رفع مشکلات گام‌های مهمی بر داشت.

وی افزود: شهروندان با ورود به این سامانه می‌توانند تمامی مشكلات خدمتی كه در بخش‌های مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده می‌كنند را گزارش داده و با كد رهگیری كه پس از ثبت گزارش دریافت می‌نمایند، درخواست خود را در مراحل مختلف پیگیری كنند.

همچنین دوره آموزشی ارتباط شهروندی به منظور آشنایی با سایت مدیریت ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی با حضور تعدادی ازمدیران و کارکنان بخش راه، مسکن، املاک، شهرسازی و...برگزار شد که در این جلسه با سامانه شهراه و نحوه کار آشنا شدند.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شهراه به آدرس shahrah.murd.ir ثبت درخواست نمایند و شاهد خدمتی نو در عرصه وزارت راه و شهرسازی باشند.

همچنین بمنظور اطلاع هم استانی‌های عزیز از راه‌اندازی سامانه شهراه به طرق مختلف از جمله صدا و سیمای مرکز استان، جراید و روزنامه‌ها، نصب بنر و بیلبورد و... اقدام شده است که با توجه به اهمیت سامانه شهراه لینك این سامانه در سایت اداره كل راه و شهرسازی استان به آدرس mrud-skh.ir قرار داده شده است.

نظر شما