شناسهٔ خبر: 21930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش باران در محورهای استان خراسان‌شمالی/ رانندگان احتیاط کنند

بارندگی در جاده مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش باران در محورهای این استان از صبح امروز، موجب مه گرفتگی و كندی تردد در برخی محورهای استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با بیان این مطلب گفت: با آغاز بارش باران، گردنه اسدلی در محور بجنورد به اسفراین، گردنه امین ا...، جوزك و چمن بید در محور بجنورد به جنگل گلستان با مه گرفتگی شدید روبروست.

مشتری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر فعالیت سامانه بارشی بتناوب تا فردا بعدازظهر در سطح استان به صورت وزش باد (برخی مناطق خیلی شدید) رگبار باران و رعد و برق و در ارتفاعات مه غلیظ است كه بدین سبب طی مدت مذكور وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد جاده‌های كوهستانی قابل انتظار است.

وی ضمن اعلام این خبر که رعایت نکات ایمنی بهویژه سرعت مطمئنه در محورها در موقع مه و باران لازم و ضروری است افزود: به رانندگانی كه قصد تردد در این محورها را دارند توصیه كرد وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز كنند و در محورهایی كه مه آلود است چراغ‌های مه شكن را روشن كنند.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تمامی رانندگانى كه قصد عبور از محورهای استان را دارند، خواست قبل از حركت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن -۳۲۲۶۱۰۰۰ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

نظر شما