شناسهٔ خبر: 22241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۰ پروژه راه روستایی در خوزستان در حال اجرا است

راه روستایی محور قصرقند - تلنگ مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۸۰ پروژه در حوزه راه روستایی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی در استان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پوریا دشتی‌زاده با اشاره به برخی پروژه‌های در حال اجرا گفت: پروژه بهسازی محور روستایی رامشیر به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد تومان در حال اجرا است و تاکنون حدود ۴۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور احمد فداله در دزفول نیز از دیگر پروژه‌ها است که با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است؛ طول این پروژه ۵۰ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی آن به حدود ۲۰ درصد می‌رسد.

دشتی‌زاده تصریح کرد: همچنین پروژه تعریض، روکش آسفالت و بهسازی ۸.۵ کیلومتر از محور حاجیه در شهرستان دشت‌آزادگان در حال انجام است که حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار آن ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: پروژه آسفالت و تعریض جاده جفال در شادگان نیز به طول ۲۵ کیلومتر در حال اجرا است که اعتبار آن ۱۰ میلیارد تومان و دارای پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد است.

مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: پروژه تعریض و روکش آسفالت در محور بوزی – گرگر شادگان به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در حال انجام است.

نظر شما