شناسهٔ خبر: 22318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر مسكن و ساختمان استان اردبیل از مجتمع مسكن مهر پارس آباد

بازدید مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل از مجتمع مسكن مهر شهرستان پارس آباد بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهرام باباخانی در بازدید از مجتمع مسكن مهر شهرستان پارس آباد گفت: مسكن مهر این شهرستان در زمینی به مساحت صد هكتار احداث گردیده كه ۹۸۴ واحد در قالب فاز اول این مجموعه توسط تعاونی‌های مسكن احداث و پس از تكمیل محوطه‌سازی و زیرساخت‌های لازم تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: فاز دوم این مجموعه نیز با ۷۵ هكتار مساحت تعداد یك هزار و ۲۹۶ واحد را درون خود جای داده كه بصورت تفاهم‌نامه سه جانبه در حال تكمیل است.

باباخانی با اشاره به اینكه آماده‌سازی محوطه فاز دوم این مجموعه با پیشرفت فیزیكی حدود ۷۰ درصدی در حال تكمیل است، گفت: عملیات ساخت ۴۹۶ واحد تكمیل شده و مابقی واحدها با پیشرفت فیزیكی ۹۳ درصد در مرحله پایانی ساخت قرار دارند.

وی  گفت: در صورت تكمیل آورده نقدی توسط متقاضیان و برقراری انشعابات مربوطه پرونده مسكن مهر این شهرستان تا پایان امسال بسته می‌شود.

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل از ساخت یك باب مسجد و مدرسه در این مجموعه خبر داد و گفت: مسجد مجتمع تكمیل و در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرارگرفت و مدرسه نیز با پیشرفت فیزیكی بالای ۸۵ درصد در حال ساخت است.

نظر شما