شناسهٔ خبر: 22358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاري بخشی از واحدهای مسکن مهر رشت به شهرداری

جلسه امروز طی جلسه‌ای تفاهم‌نامه واگذاری بخشی از واحدهای مسکن مهر به شهرداری رشت منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی گیلان، در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار رشت و پیمانکار مربوطه برگزار شد، تفاهم‌نامه واگذاری بخشی از واحدهای مسکن مهر به شهرداری رشت منعقد شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با ارائه گزارشی از واحدهای در حال ساخت مسکن مهر گفت: در فاز یك مسكن مهر رشت ۵۰۰ الی ۶۰۰ واحد ظرفیت خالی موجود است كه با تفاهم صورت گرفته با شهرداری رشت در مرحله اول ۲۰۰ واحد سه جانبه به متقاضیان اعلامی از سوی شهرداری رشت، واگذار می‌گردد و امیدواریم این تفاهم‌نامه شروع خوبی برای همکاری‌های بیشتر با شهرداری باشد.

دکتر ثابت قدم شهردار رشت نیز با اشاره به اهميت اين تفاهم‌نامه تصريح كرد: خريد اين واحدها موجب می‌شود شهرداری بتواند با مالكين حريم رودخانه‌ها مذاكره نموده و بخشی از حريم رودخانه‌ها را آزادسازی نمايد.

وی افزود: هم اينك تعداد زیادی واحد مسكونی در حريم رودخانه‌ها شناسايی شده و قابل جابجايی است و اجرای اين تفاهم‌نامه موجب می‌شود ضمن آزادسازی حريم رودخانه، شهروندانی كه وضعيت مسكن نامطلوبی در حريم رودخانه دارند تغيير يابد.

نظر شما