شناسهٔ خبر: 22371 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ساخت و توسعه خبر داد:

استخدام در شرکت ساخت و توسعه در قالب مجوز هیئت محترم وزیران

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ساخت و توسعه از برگزاری مصاحبه سنجش دانش شغلی آزمون استخدامی دولتی که سال گذشته توسط سازمان سنجش برگزار شد خبر داد و گفت: در این مصاحبه علاوه بر سنجش دانش شغلی هر فرد توسط متخصصان و مدیران مربوطه، از یک دکترای روانشناسی نیز بهره خواهیم برد و تلاش خواهیم کرد تا افرادی را که به لحاظ دانش شغلی و مهارت های رفتاری حائز نمره بالایی هستند را جذب شرکت نماییم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در آخرین آزمون استخدامی دولتی که سال گذشته توسط سازمان سنجش برگزار شد، شرکت ساخت و توسعه نیز در ردیف دستگاه‌های دولتی دارای مجوز برای جذب نیرو قرار داشت که روز گذشته و امروز مصاحبه دانش شغلی افراد برگزیده انجام می شود.

در حاشیه این مصاحبه معاون توسعه مدیریت و منابع از تلاش برای برگزاری مصاحبه دانش شغلی بر اساس معیارهای علمی در شرکت ساخت و توسعه خبر داد و گفت: ما پس از انجام بررسی های لازم و برگزاری جلسات متعدد با متخصصان امر، معیارهای انجام مصاحبه دانش شغلی را استخراج و در هر زمینه از بهترین کارشناسان مرتبط برای انجام مصاحبه را استفاده کردیم.

اسماعیل مقصودی جذب نخبگان کشور به بدنه دولت را سبب کارآمدی و بازدهی دستگاه های دولتی دانست و افزود: جذب نیروها بدون ضوابط صحیح و بر اساس روابط، سبب شده تا بخش اعظمی از بدنه کارشناسی دستگاه های دولتی از کارشناسان با تخصص های غیر مرتبط تشکیل شود که این امر به عریض و طویل شدن سیستم دولتی و عدم کارآمدی آن منجر شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: برگزاری آزمون های تخصصی سراسری بر اساس نیازهای واقعی سازمان‌ها و بالاخص در بخش های تخصصی و با رعایت چارچوب و الگوهای استخدامی انجام مصاحبه های دانش شغلی توسط متخصصان فیلترهای مناسبی هستند که دولت برای جذب نیروهای جدید در نظر گرفته است تا بتوان افراد نخبه در هر بخش را جذب کرد.

مقصودی اظهار امیدواری کرد تا با سازماندهی نیروهای انسانی در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و به کارگیری صحیح کارکنان در بخش های مربوطه بتوان الگویی مناسب در نحوه ساماندهی نیروی انسانی در میان دستگاه های دولتی ایجاد کرد./

نظر شما