شناسهٔ خبر: 22398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان:

ضرورت توجه به پدافند در پروژه‌ها و اطلاع رسانی درباره آن

نشست مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان خبر داد: مشاوران ما باید در پروژه‌های خود بحث پدافند را رعایت کرده و این بحث در پروژه‌ها تعریف شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، مهندس محمد رودباری در جلسه ای با مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان بیان کرد: امسال کارگروه ها باید فعال باشند و گزارش‌های کیفی در جلسات به کارگروه ها داده شود.

مدیر کل راه وشهرسازی اداره کل افزود: انتخاب مهندس طراح از نظام مهندسی گرفته شده و به دست خود مالک گذاشته شده که مالک، خود مهندس ناظر را تایید کند.

وی از مهندس سلیمی به جهت هماهنگی های که با اداره کل راه و شهرسازی داشتند و ایجاد یک نرم افزار ناظر ساختمان تشکر و قدر دانی نمودند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان در این جلسه بر لزوم ارتقای فراگیر در زمینه شناخت پدافند غیرعامل تاکید و بیان کرد: پدافند غیرعامل در بین مردم بسیار ناشناخته است و سعی ما بر این است که در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

دکتر سید رسول حسینی افزود: در نظرسنجی که انجام شده در کل کشور حدود ۷۸ درصد مردم و در استان همدان حدود ۷۳ درصد مردم درمورد پدافند غیرعامل هیچ گونه شناختی ندارند.

وی در پایان گفت: در حال تدوین یک کتاب هستیم که مبحث پدافند و مدیریت بحران از هم تفکیک شود و بحث مدیریت بحران از مسائل نظامی جدا شود.

نظر شما