شناسهٔ خبر: 2242 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی خبر داد:

تحویل ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر هشتگرد تا 12 روز آینده/ افتتاح واحدهای باقیمانده تا پایان سال

مسکن مهر هشتگرد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از واگذاری ۱۵ هزار واحد باقیمانده این شهر تا پایان سال خبر داد.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدید روز شنبه یکم آذر از وضعیت احداث و تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد  درباره آخرین تصمیمات برای واگذاری این واحدها و تامین تاسیسات زیربنایی مورد نیاز آن‌ها گفت: در شهر جدید هشتگرد ۱۵ هزار پروژه مسکونی مهر در حال آماده‌سازی است. پس از بازدید از این پروژه‌ها مقرر شد تا 12 روز آینده نزدیک به 2 هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی که خدمات زیربنایی دریافت کرده‌اند در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مهرآبادی درباره زمان واگذاری سایر پروژه‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس صورت‌جلسه‌ای که امروز آماده شد سایر پروژه‌ها برای واگذاری دسته‌بندی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته که تا پایان سال جاری تمامی ۱۵ هزار واحد مسکونی این شهر آماده تحویل شوند.

به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشتند و پس از تامین خدمات زیربنایی در اختیار متقاضیان قرار می‌‌گیرند./

نظر شما