شناسهٔ خبر: 22443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی، تعریض و روکش محور پل دوآب_خنداب و خنداب-کمیجان

بازدید سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ساماندهی، تعریض و روکش محور پل دوآب_خنداب و خنداب-کمیجان را در دستور کار داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، محسن عادلی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی که در حاشیه بازدید یکروزه علیخانی معاون اداره نگهداری راه‌های وزارت راه و شهرسازی از محورهای شهرستان خنداب سخن می‌گفت، ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به حجم ترافیک عبوری از محور پل دوآب-خنداب –کمیجان (به طول مجموع ۵۳ کیلومتر) و اهمیت ویژه شهرستان خنداب به جهت تولیدات کشاورزی و حجم ترانزیت کالا و مسافر از این منطقه به جهت همجواری با استان همدان و نیاز آن ناحیه راه‌های دسترسی ایمن و مناسب، ساماندهی، عریض و روکش آسفالت این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

سرپرست مدیریت راهداری این اداره کل با اشاره به اهم برنامه‌های این حوزه در طول سال جاری گفت:

نظر به اهمیت حوزه راهداری و با توجه به اینکه استان مرکزی کریدور ارتباطی شمال-جنوب و شرق به غرب کشور به شمار می‌رود مباحثی از قبیل حذف و یا آشکارسازی نقاط حادثه خیز، اصلاح شیب شیروانی، نصب گاردریل و لکه‌گیری و روکش آسفالت و.... را با جدیت متناسب با اعتبارات تخصیص یافته در دستور کار خود دارد.

گفتنی است شهرستان خنداب با ۵۸,۵۰۰ نفر جمعیت در غرب استان مرکزی و شهرستان اراک واقع شده و از نعمت ۵۴ کیلومتر راه اصلی و فرعی و همچنین ۳۲۶ کیلومتر راه روستایی برخوردار است.

نظر شما