شناسهٔ خبر: 22447 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آغاز فروش بلیت قطار رجا از ۳ خرداد

قطار مسافر فروش بلیت قطارهای رجا از ۱۱تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه به صورت همزمان از طریق اینترنت و مراکز فروش در سراسر كشورآغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت حمل و نقل ریلی رجا؛ فروش بلیت قطارهای مسافری كلیه محورها از طریق سامانه‌ی اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر كشور به طور یكسان و همزمان انجام می‌شود.

علاوه بر عرضه بلیت از طریق سامانه‌ی اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر كشور، شركت رجا فروش بلیت قطارهای خود را از طریق تلفن‌های همراه (اپلیكیشن فروش بلیت در Ios و Android) آغاز كرده است، كه متقاضیان می‌توانند نرم‌افزارهای مربوطه را از طریق سایت رجا و یا لینک زیر دریافت كنند.

هم‌وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شركت با شماره تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستانها) تماس حاصل فرمایند.

شماره پیامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شركت است.

نظر شما