شناسهٔ خبر: 22489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهارم خرداد برگزار می شود

سمینار مشترک ایران و آلمان (توسعه پایدار شهری اصفهان)

پوستر سمینار مشترک ایران و آلمان با حضور هیاتی از کشور آلمان، معاونین وزیر راه و شهرسازی ایران و مسئولین استان و شهر اصفهان در سه محور مبانی نظری و کاربردی، مرور تجارب – فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه پایدار و فرآیندهای تصمیم سازی براساس اهداف توسعه پایدار و اولویت‌های آمایش سرزمینی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، سمینار یکروزه ایران و آلمان با تاکید بر توسعه پایدار شهری اصفهان به همت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، شهرداری اصفهان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دانشگاه اصفهان چهارم خرداد ۱۳۹۵در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

این سمینار با اهداف بازخوانی و بیان مشکلات و مسائل بخشی و فرابخشی شهر اصفهان در زمینه تامین اهداف توسعه پایدار، تعامل و تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کشور آلمان در زمینه‌های مشابه، ارائه راهبردهای برنامه‌ریزی توسعه پایدار شهری در منطقه شهری اصفهان و بررسی امکان همکاری مشترک در این زمینه و ارائه توانمندی‌ها در زمینه اهداف توسعه پایدار برگزار خواهد شد.

محورهای این سمینار شامل سه محور مبانی نظری و کاربردی، محور مرور تجارب – فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه پایدار و محور فرآیندهای تصمیم سازی بر اساس اهداف توسعه پایدار و اولویت‌های آمایش سرزمینی است.

گفتنی است این سمینار با حضور معاون وزیر مسکن و محیط زیست آلمان و هیات همراه، معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما