شناسهٔ خبر: 22516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی تعمیر و بهسازی پل ارتباطی کوزان در استان گیلان

تعمیر و مرمت جاده به منظور افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در محور ارتباطی فومن – شفت- سراوان عملیات تعمیر و مرمت پل کوزان توسط اداره‌کل راه‌ و شهرسازی گیلان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمود ایرانپرست مدیر راهداری گیلان با اعلام این خبر گفت: محور فومن - شفت- سراوان به عنوان یکی از شریان‌های حیاتی و مواصلاتی در استان نقش بسزایی در انتقال بار ترافیکی را دارا است، از این رو حفظ و نگهداری این محور و ابنیه‌های موجود در آن یکی از وظایف اصلی و مهم این اداره‌کل است.

وی افزود: در همین راستا عملیات بهسازی و تعمیرات تخصصی پل سواره رو کوزان که به دلیل کثرت بار ترافیکی، گذشت زمان، نفوذ رطوبت و شرایط آب و هوایی دچار صدمات و خرابی‌هایی در دال‌های پل شده، توسط مدیریت راهداری آغاز و در حال انجام است.

وی افزود: برای آماده‌سازی هر چه سریع‌تر پل برای تردد، عملیات تعمیر شامل تراش و اصلاح آسفالت و تعویض درز انبساط، به مدت دو هفته اجرایی می‌شود و در مدت تعیین شده، محدوده مذکور به غیر از روزهای تعطیل به صورت لاین به لاین مسدود و عبور و مرور با محدودیت ترافیکی صورت می‌گیرد لذا به کلیه رانندگان محترم توصیه می‌شود ضمن همکاری با عوامل اجرایی، با حفظ ملاحظات ايمنی و احتياط كامل تردد نمايند.

نظر شما