شناسهٔ خبر: 2255 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

یکصد لوکوموتیو شرکت راه‌آهن بازسازی شد

قطار مدیر تولید کارخانه ایریکو از ورود سری جدید لوکوموتیوهای بازسازی شده در این شرکت به خطوط ریلی کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ دستگاه لوکوموتیو شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در شرکت ایریکو بازسازی یا نوسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدرضا کمالی‌نژاد گفت: با تحویل دو دستگاه لوکوموتیو، تعداد لوکوموتیوهای بازسازی و نوسازی شده شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در کارخانه ایریکو به عدد ۱۰۰ رسید.

وی درباره لوکوموتیوهای بازسازی و نوسازی شده توضیح داد: این لوکوموتیوها از سری GM و مدل‌های GT ۲۶، G۱۲ و G۲۵ هستند و بازسازی آن‌ها شامل انجام مواردی همچون تعمیرات بدنه، شاسی، کابین راننده و تجهیزات داخل کابین راننده و رنگ‌آمیزی کامل بوده است.

مدیر تولید کارخانه ایریکو با اشاره به میانگین سن بالای لوکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی کشور گفت: لوکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی ایران به طور متوسط دارای میانگین سنی بیش از ۴۰ سال‌اند و بازسازی و نوسازی آن‌ها از موضوعات ضروری در مجموعه ریلی کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تکمیل مراحل تولید ۹ دستگاه واگن باری لبه کوتاه گفت: واگن‌های باری لبه کوتاه به سفارش شرکت ذوب آهن ساخته شده و اواسط هفته آینده به این شرکت تحویل داده می‌شوند.  ۳۰ دستگاه واگن باری موضوع قرارداد ایریکو و شرکت ذوب‌آهن هستند که با تحویل این واگن‌ها تعداد واگن‌های تحویل داده شده به ۱۶ عدد می‌رسد./

نظر شما