شناسهٔ خبر: 22554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رتبه اول اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی

 قاسم قاسمي مدیركل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی ملی و استانی اداره کل راه و شهرسازی استان توانست مقام اول را در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها کسب نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال ۹۴ توانستیم با پیگیری‌های استاندار و همکاری‌های گسترده مردم شریف استان، بیش از ۲۰۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان را بهسازی و آسفالت کنیم و از این نظر جزو ۴ استان برتر کشور جای بگیریم. 

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای اجرای بند ۴ سیاست‌های کلی نظام در بخش حمل و نقل و بند ۱ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، پروژه‌های متعددی را در خصوص بهسازی و ایمن‌سازی محورهای روستایی با مشارکت مردمی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: تسهیل در امر تردد و ایمن‌سازی محورهای راه‌های روستایی یکی از اهداف مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی بوده، از این رو این وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به استان‌هایی دارد که تعدد روستاها در آن زیاد است.

قاسم قاسمی با اشاره به این مطالب که در بحث مسکن مهر کل تعهدات این اداره کل از ابتدای ساخت مسکن مهر در استان ۱۳ هزار و ۵۶۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بوده عنوان کرد: این اداره کل توانسته در سال ۹۴ در تقسیط بموقع وام های مسکن مهر و آماده سازی و خدمات روبنایی مقام اول کشور را کسب نماید.

وی با اشاره به افتتاح و تحویل ۲ هزار و ۳۰۰ واحد به متقاضیان مسکن مهر در سال ۹۴ افزود: در سال ۹۴ اداره کل حدود ۴ هزار ۶۹۷ واحد سند اعیان واحد برای واحدهای مسکن مهر در سطح استان صادر کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در قسمت مدیریت املاک و حقوقی نیز در رتبه‌بندی استان‌ها جزو ۴ استان برتر کشور قرار گرفته است.

وی در خصوص ستاد تسهیلات سفر استان  اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در اقدامات راهداری همچون خط‌‌‌کشی راهها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها، لکه‌گیری و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها جزو ادارات کل برتر در سطح استان شناخته و حائز رتبه برتر استانی شده است.

نظر شما