شناسهٔ خبر: 22557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل خبر داد:

روكش آسفالت محور روستايی در مازندران

محمد رضا بازیار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل از عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی احمد چاله پی _ دلاور كلا _ بالابازیار این شهرستان به طول ۱۰ كیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محمدرضا بازیار ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان بابل از جمله شهرستان‌هایی است كه به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره است.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور كار خود داشته كه از جمله آنها می‌توان به عملیات بهسازی و روكش آسفالت محور روستایی احمد چاله پی _ دلاور كلا _ بالابازیار این شهرستان در بخش لاله آباد به طول ۱۰ كیلومتر با مشاركت مطلوب و گسترده روستاییان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل افزود: از ۷۸۶۳ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران، مقدار  ۱۰۶۱كیلومتر در شهرستان بابل واقع شده است. 

نظر شما