شناسهٔ خبر: 22558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تلفات جاده‌ای در استان را به حداقل برسانیم

نشست مدیرکل راه و شهرسازی فارس در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با تعامل بسیار خوبی که با پلیس داریم، تلفات جاده‌ای استان را به حداقل برسانیم و این کار شدنی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی افزود: در بحث تعامل نیروی انتظامی و راه و شهرسازی دو بحث مطرح است، اول حفظ املاک دولت، که عمدتاً نیاز به حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی برای برخورد با متصرفین و زمین خواران احساس می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای در این زمینه بین راه و شهرسازی و نیروی انتظامی صورت پذیرفته و درخواست دارم این تعامل همچنان با قدرت ادامه‌دار باشد.

مقبلی ادامه داد: امسال یگان حفاظت با ۱۴ کادر نیروی انتظامی بصورت تمام وقت جهت همکاری با حفاظت از اراضی دولتی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های اشخاص سودجو بوده در اداره کل راه و شهرسازی فارس مستقر شده و با پشتیبانی فرمانده نیروی انتظامی فارس مطمئناً خواب را از چشمان افراد سودجو، متصرفین و زمین خواران خواهیم گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص مبحث دوم تعامل این دو ارگان دولتی گفت: در بحث تعرض به حریم راه‌های استان فارس نیز با همکاری نیروی انتظامی می‌توانیم گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: در خصوص جمع آوری دست فروشان دوره گرد در حریم راه ها که بسیار خطرآفرین است و باعث حادثه های رانندگی می شود نیاز به تعامل و همکاری نیروی انتظامی با مجموعه راه و شهرسازی احساس می شود.

در ادامه سردار گودرزی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده مجموعه راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که تعامل پلیس با راه و شهرسازی می‌تواند در کاهش تصادفات و تلفات بسیار موثر باشد.

وی ابراز داشت: در بحث حفظ حریم راه‌ها نیز نیروی انتظامی مانند همیشه خود را حافظ جان و مال مردم و دولت می‌داند و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

نظر شما