شناسهٔ خبر: 22563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران برای ایجاد ایمنی بیشتر محور تجرک – گردنه دخان در استان همدان

گاردریل رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین استان همدان گفت: در اردیبهشت ماه امسال جهت ایمنی بیشتر مسیر تجرک به گردنه دخان، ۱۴ شاخه گاردریل و حفاظ پل توسط راهداران نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی بیان کرد: یکی از اقدامات این اداره در ماه گذشته، شستشو و پاکسازی نیوجرسی به تعداد ۱۰ کیلومتر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین افزود: تهیه و نصب ۱۲۰ مورد تابلو اخطاری و انتظامی و نصب ۱۵ متر مربع تابلو اطلاعاتی،سرویس و نگهداری ۸۷ دستگاه چراغ چشمک زن پلیسی از جمله اقدامات این اداره در بحث ایمنی است.

وی ادامه داد: همچنین در این ماه، ۶۰ کیلومتر عملیات پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، ساماندهی و نصب ۹۰ عدد علائم چان پناه پل و ۱۶۰ عدد بازسازی، نصب و تعمیر تابلو مسیرنما، جان پناه پل و فلش گروهبانی انجام شده است.

میهنی در پایان گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در بحث ایمنی می‌توان به هشت مورد رسیدگی به مسائل حریم و ۱۰۰ کیلومتر آزادسازی حریم در محورهای کارخانه سیمان- محور گردنه دخان و محورهای روستایی زرقان و امیر آباد اشاره کرد.

نظر شما