شناسهٔ خبر: 2257 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

کاهش دما در نوار شمالی کشور/ احتمال آب گرفتگی معابر و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی

بارندگی در جاده مطابق اخطاریه سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا به دلیل بارش برف و باران در معابر عمومی و جاده‌های کوهستانی، اختلال در تردد در برخی جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ سازمان هواشناسی کشور همزمان با تداوم بارش‌های سامانه فعال در کشور اخطاریه‌ای صادر کرده است. مطابق این اخطاریه آب گرفتگی در معابر عمومی به سبب رعد و برق و بارش باران و همچنین اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف و لغزندگی طی امروز و فردا (دو و سه آذر) پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی جاده‌های کوهستانی و معابر عمومی استان‌های گیلان، غرب مازندران، بوشهر و مناطق مرکزی فارس و دوشنبه در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گیلان و غرب مازندران و با شدت کمتر در شمال کرمان و غرب اصفهان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود. همچنین این سازمان همراه داشتن تجهیزات لازم برای تردد در جاده‌های این مناطق را توصیه کرده و آن‌را ضروری دانسته است.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، دریای خزر مواج و توفانی است و به دلیل نفوذ جریانات سرد شمالی طی این دو روز کاهش دما بین پنج تا هشت درجه در استان‌های واقع در نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود./

برچسب‌ها:

نظر شما