شناسهٔ خبر: 2259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل فرودگاه‌هاي استان مازندران اعلام كرد:

واگذاری بخش‌هايی از فرودگاه رامسر به بخش خصوصی/ فرودگاه رامسر به قطب گردشگری تبدیل می‌شود

فرودگاه رامسر مديركل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: با توجه به اين‌كه 95 درصد از باند جديد فرودگاه آماده است، آمادگی كامل برای واگذاری و بهره‌برداری از این فرودگاه فراهم است.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه ساری، نشست بررسی فرصت‌های سرمايه‌گذاری فرودگاه رامسر با حضور موسی مشاء زميني، مديركل فرودگاه‌هاي استان، سروری فرماندار رامسر، حجت‌السلام مرتضوي امام جمعه رامسر، خازني رييس فرودگاه رامسر و سرمايه‌گذار برگزار شد.

در اين جلسه مديركل فرودگاه‌های استان مازندران با بيان اين‌كه براي اجرای پروژه‌های ساختمانی و سایر خدمات فرودگاهی رامسر به كمك بخش خصوصي نياز داريم، افزود : از ميان اين افراد و سرمايه‌گذاران بهترين‌ها را انتخاب می‌کنیم.

وي با یادآوری از اين‌كه براي ورود سرمايه‌گذار به فرودگاه از فرصت‌هاي پيش آمده نهايت بهره را خواهيم برد، گفت: يكي از زيباترين فرودگاه‌هاي كشور را در رامسر خواهيم ساخت.

مشاء‌ زميني در ادامه تاکید کرد: با توجه به اين‌كه 95 درصد از باند جديد فرودگاه آماده است، آمادگي كامل براي واگذاري و بهره‌برداري از این فرودگاه فراهم است.

وي در ادامه به بخش‌هايي از فرودگاه رامسر كه آماده واگذاري به بخش خصوصي است، اشاره كرد و گفت: ترمينال‌هاي داخلي و خارجي، شهر فرودگاهي، CIP از جمله اين بخش‌ها به‌شمار مي‌آيد.

وي اظهار اميدواری كرد: با كمك مسئولين استاني و شهرستاني مي‌توانيم فرودگاه رامسر را به قطب گردشگري تبديل کنیم./

نظر شما