شناسهٔ خبر: 22676 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی و بلایای جوی و توفان استان قم صورت گرفت

بررسی نواقص آزادراه قم - گرمسار

صبوری در نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان های حیاتی و بلایای جوی و توفان استان قم در سال جاری رفع پاره ای از نواقص آزادراه قم-گرمسار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی و بلایای جوی و توفان استان قم که در سال جاری در سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل شد، مشکلات و نواقص محور آزادراه قم-گرمسار مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور مهندس صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، مهندس اروجی مدیرکل مدیریت بحران و تنی چند از مدیران و نمایندگان عضو کارگروه تشکیل شد، ضمن ابلاغ شرح  وظایف اعضای کارگروه تخصصی و کارگروه های فرعی مشکلات و نواقص محور آزادراهی قم-گرمسار مورد بررسی قرار گرفت.

محمد عباسی فرد رئیس اداره بحران و  پدافند غیر عامل راه و شهرسازی استان در این باره گفت: با توجه به عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در برخی نقاط  آزادراه قم-گرمسار مقررگردید  شرکت مخابرات در اسرع وقت نسبت به پوشش مناسب آنتن دهی این آزادراه اقدام نماید.

عباسی فرد راه اندازی سیستم روشنایی ورودی آزادراه قم-گرمسار را بخشی دیگر از موارد مطرح در این جلسه عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی دقیق جهت مکان یابی مراکز خدماتی بین راهی  (پمپ بنزین، نمازخانه، مجتمع های خدماتی و...) در آزادراه قم-گرمسار (نصب انواع تابلوهای اطلاعاتی) از دیگر مواردی بود که کارگروه بدان پرداخت.

دبیر کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریان های حیاتی، بلایای جوی و یوفان استان قم خاطر نشان ساخت: شرکت‌های بهره بردار از  آزادراه‌های استان  موظف گردیدند جهت جلوگیری آگاهی  از خرابی پیش رونده پلها نسبت به ارائه اطلاعات طبق برنامه مدیریتی منسجم (B.M.S) در خصوص پل های موجود در  آزادراه های استان اقدام نمایند .

طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم در خصوص اقدامکات انجام گرفته در بحث ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان قم توضیحاتی ارائه نمود.

نظر شما