شناسهٔ خبر: 22678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۸کیلومتر از قطعه دوم محور هوراند – آبش احمد آسفالت ریزی می شود

اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : برای ۱۸ کیلومتر از قطعه دوم محور هوراند - آبش احمد قرارداد منعقد شده و آماده آسفالت ریزی است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌شرقی ، توحید اخلاقی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی که در شهرستان هوراند برگزار شد ، بیان داشت: با توجه به اینکه قسمتی از راه‌های روستایی شهرستان هوراند طی سه سال گذشته آسفالت ریزی شده و زیرساخت‌های بهسازی قسمتی دیگر به طول ۱۸ کیلومتر آماده آسفالت‌ریزی است .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ادامه داد : برای  ۱۸ کیلومتر از قطعه دوم محور هوراند - آبش احمد قرارداد منعقد شده و آماده آسفالت ریزی بوده و علاوه بر این پروژه‌ها، قرارداد آسفالت ریزی ۹ کیلومتر از راه‌های روستایی با برگزاری مناقصه در حال انتخاب پیمانکار هستیم و برای آسفالت‌ریزی چهار روستای هوراند مناقصه برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت یازدهم میزان بهره مندی روستاهای شهرستان هوراند از راه آسفالته به بیش از ۳۲ درصد افزایش می یابد، اضافه کرد: با وجود این که محرومیت زیادی در راه های روستایی این شهرستان وجود دارد با تخصیص و خریداری یک دستگاه لودر و جلب مشارکت مردمی بتوانیم بخشی از محرومیت ها را جبران کنیم.

اخلاقی بابیان اینکه با پیگیری های انجام شده حوزه راهداری هوراند به نمایندگی راه و شهرسازی مصوب شده است، گفت: برای راه اندازی و تعریف چارت سازمانی اداره مستقل راه و شهرسازی شهرستان هوراند تلاش می کنیم تا به تصویب برسد و لازمه این مصوبه عدم ایجاد پست جدید بود، بنا به تغییر ساختاری که در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است باید تا تائید نهائی صبر کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کارکنان نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان هوراند عمدتاً از نیروهای راهداری هستند و به دلیل تغییر ساختار منتظر ابلاغیه رئیس جمهور برای راه اندازی اداره راه و شهرسازی هوراند هستیم.

نظر شما