شناسهٔ خبر: 22689 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق، جنوب شرق و سواحل خلیج فارس/ پیش بینی جوی پایدار برای بیشتر مناطق کشور

هوا شناسی - گردو غبار طوفان کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش‌های پراکنده در خراسان شمالی و رضوی برای بیشتر مناطق کشور جوی پایدار را پیش‌بینی کرد و از وزش باد نسبتا شدید در شرق، جنوب شرق و سواحل خلیج فارس خبر داد.

کبری رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آتی گفت: امروز در مناطقی از خراسان‌شمالی و شمال خراسان‌رضوی، بارش‌های پراکنده‌ای همراه با وزش باد داریم که بتدریج از عصر امروز از میزان ناپایداری‌ها در این مناطق کم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در شرق، جنوب‌شرق و سواحل خلیج‌فارس، وزش باد و در برخی مناطق گرد و خاک را داریم و همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز امروز مواج خواهند بود.

گودرزی ادامه داد: در سایر مناطق کشور تا روز جمعه جوی پایدار را داریم. از عصر روز جمعه نیز در شمال‌غرب کشور، افزایش ابر همراه با وزش باد و بارش‌های پراکنده و گاهی رعد و برق را پیش‌بینی کرده‌ایم که روز شنبه با گذر این موج از شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال‌شرق کشور، رگبار و رعد و برق و بارش‌های پراکنده و وزش باد را داریم.

وی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد است و فردا هم صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ بیشینه دمای امروز و فردای پایتخت به ترتیب ۳۲ و ۳۴ و کمینه دمای فردا صبح نیز به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. /

نظر شما