شناسهٔ خبر: 22722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كاهش ۱۷ درصدی تلفات جاده‌ای در اردبیل/ كاهش تلفات مدیون حذف نقاط پرحادثه جاده‌ها

جلسه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل از كاهش ۱۷ درصدی تلفات جاده‌ای استان با حذف و آشكارسازی نقاط حادثه خیز در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در جلسه كمسیون ایمنی راه‌های استان ضمن اعلام این مطلب افزود: طبق آمار و ارقام مستند تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل در سال گذشته كاهش ۱۷ درصدی داشته و این كاهش مدیون حذف و آشكارسازی نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای مواصلاتی استان است. 

وی به ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در جاده‌های این استان اشاره كرد و گفت: نقاط حادثه‌ساز در جاده‌های استان از ۵۲ نقطه به ۲۶ نقطه رسیده و ایمن‌سازی این نقاط با عملیات‌ زودبازده انجام شده است.

محبت خواه افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم حذف این نقاط طبق اولویت تعیین شده در برنامه كاری راه و شهرسازی استان گنجانده شده است.

در این جلسه همچنین گزارش جامع عملكرد سیستم‌های هوشمند حمل و نقل در سال گذشته كه توسط مركز مدیریت راه‌های كشور تهیه شده است ارائه شد و وضعیت استان در زمینه‌های تعداد تردد، آمار تصادفات و سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

نظر شما