شناسهٔ خبر: 22734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لكه‌گيری راه‌های آسفالته شهرستان كبودر آهنگ استان همدان

اسفالت ریس اداره راه و شهرسازی شهرستان كبودرآهنگ استان همدان از لكه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر به مقدار ۲۰۰ مترمربع در راه‌های اصلی و فرعی و ۱۰۰ متر مربع در راه‌های روستایی در محور كبودر آهنگ –ویان – محور شیرین سو – محور خالقوردی –مخور –محور روستایی گمین قلعه در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سهراب فتحی گفت: شانه‌سازی راه‌های آسفالته به مقدار سه هزار و ۸۴۰ متر مكعب در راه‌های شریانی و  هزار و ۵۰ مترمكعب در راه‌های روستایی از اقدامات این اداره است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كبودرآهنگ بیان كرد: یك مورد اصلاح پیچ خطرناك در محور پایگاه- ویان و دو مورد اصلاح تقاطع‌ها در محور شیرین سو در ماه گذشته انجام شده است.

فتحی افزود: ترانشه‌برداری در محور كبودر آهنگ- ویان به میزان هزار و ۵۰ متر مكعب از اقدامات صورت گرفته در اردیبهشت ماه امسال است.

وی گفت: درزگیری در راه‌های آسفالته به مقدار ده هزارمتر طول و به میزان ۵ كیلومتر در محور كبودر آهنگ- خلعت آباد از كارهای صورت گرفته در ماه گذشته است.

فتحی در پایان افزود: رگلاژ  و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به میزان ۵/۲۰ كیلومتر در محور روستای جگنلو – محور روستایی ایده لو – محور روستایی سرایجوق – طاس تپه از عملكرد این اداره در ماه گذشته است.

نظر شما