شناسهٔ خبر: 22739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۱۰ تابلوی تبلیغاتی بدون مجوز از جاده‌های استان جمع‌آوری می‌شود

قلع تابلوهای تبلیغاتی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری با همكاری اداره كل راه و شهرسازی استان اقدام به شناسائی جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از جاده‌های استان می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری، این اداره كل با همكاری اداره كل راه و شهرسازی اقدام به شناسائی جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از جاده‌های استان می‌نماید.

محمد كریمی مسئول بازرگانی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان با بیان این كه نصب هرگونه تابلوها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرورو است گفت: متاسفانه اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلوهای غیرمجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌های استان نموده‌اند.

 وی گفت: اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان با همكاری اداره كل راه و شهرسازی نسبت به شناسائی ۱۱۰ تابلو تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی مختلف استان اقدام كرده است و به زودی عملیات جمع‌آوری این تابلوها اجرائی می‌شود.

كریمی تصریح كرد: از بهره‌برداران و اشخاصی كه اقدام به نصب این تابلوها نموده‌اند، تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع‌آوری تابلوها توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه‌ها و اداره كل راه شهرسازی، تابلوهای فاقد قرارداد و غیرمجاز را جمع‌آوری نمایند و در ایجاد امنیت در جاده‌های استان سهیم باشند.

تبلیغات در محورهای مواصلاتی را رسانه‌ای منحصر بفرد است و تحقیقات نشان می‌دهد نمایش‌های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در كنار جاده‌ها و بخش سازمان یافته‌ای از اقتصاد ملی است كه باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت، رفاه و آسایش مسافران و كاربران جاده‌ها قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما