شناسهٔ خبر: 22743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گيلان برای اعزام زايرين مرقد امام راحل

حرم امام خمینی (ره) مهندس آل محمدی ، مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گيلان و رییس کمیته حمل و نقل ستاد ارتحال امام(ره)، با اعلام اين مطلب افزود: در راستای اعزام زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) بالغ بر ۲۵۰ دستگاه ناوگان مسافربري حمل و نقل عمومی برونشهری آماده ارائه خدمت می باشند.

وي در ادامه افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه ها به عنوان ریاست کمیته حمل و نقل ستاد ارتحال امام(ره)همه ساله به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب جهت حضور زائران گیلانی مرقد امام در مراسم گراميداشت ايام سوگواري رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي  اقدام به تشکیل ستاد جابجایی زائرین مرقد امام(ره) نموده که در سالجاری نيز با برگزاري جلسات متعدد با كانون حمل و نقل مسافر  و مديران شركتهاي مسافر  استان  هماهنگي لازم جهت اعزام زايرين از سراسر استان صورت پذیرفته است.

ايشان سپس افزود: در سال گذشته بیش از ۸ هزارنفر از زائرين استان گيلان با هماهنگی و پشتيباني  دست اندرکاران حمل و نقل استان و با ۲۲۸  دستگاه وسيله نقليه به حرم مطهر اعزام شدند.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد ارتحال امام(ره) در ادامه گفت: دست اندرکاران بخش حمل و نقل استان گیلان در سالجاری نیز کما فی السابق افتخار میزبانی و پذیرایی از کاروان        پیاده زائرین مرقد امام(ره) را در روز نخست اعزام بر عهده داشتند.

نظر شما