شناسهٔ خبر: 22767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اسداله رازانی استاندار كرمانشاه:

پیگیری، سخت‌كوشی و تلاش مدیرکل راه و شهرسازی استان كرمانشاه شایسته تقدیر است

دیدار در دیدار معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با استاندار كرمانشاه، اسداله رازانی گفت: پیگیری، سخت‌كوشی و تلاش مدیرکل راه و شهرسازی استان كرمانشاه شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، در دیدار معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با استاندار كرمانشاه، در پایان بازدید ۴۸ ساعته از محورهای استان، استاندار دكتر رازانی گفت: تلاش، سخت‌كوشی و پیگیری عبداله بهادری نقش چشمگیری در توسعه راه‌های استان و ارتقای ایمنی در آن و در دیگر بخش‌های مربوط داشته است.

دكتر رازانی تصریح کرد: قطعا حضور چنین مدیرانی می‌تواند دولت را به خوبی در خدمات رسانی همراهی كند و موجب رضایت عموم باشد.

گفتنی است: اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در سال ۹۴ با افتتاح ۵۳۷۱ واحد مسكن مهر- اجرای ۳۲ پروژه ملی/استانی/اقتصادی در حوزه فنی اجرایی، پیگیری ۹۱۰ مصوبه در ۲۶ جلسه كارگروه امور زیربنایی و برگزاری ۲۸ نشست كمیسیون ماده ۵، بهره‌برداری از ۳۷ كیلومتر بزرگراه كربلا در قطعات ۲-۳-۵ ب و بخشی از قطعه ۷ و كمربندی شهرستان دالاهو، همچنین نصب ۱۰۰۰۰ نیوجرسی مفصلی و لولایی،۲۰ هزار انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ۲۵۰۰ كیلومتر خط‌كشی و غیره عملكرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.

لازم به ذكر است این اداره با راه اندازی یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی و مسكن به عنوان پنجمین استان در این مهم، همچنین کاهش ۷ درصدی آمار تلفات جاده‌ای و اجرای حذف ۴۵ نقطه پرخطر در محورها و البته خدمات‌رسانی به زائرین عتبات و عالیات در ایام اربعین حسینی كارنامه قابل قبولی در سطح كشور از خود به نمایش گذاشته است.

رازانی در پایان گفت: همكاری و تعامل این دستگاه را به منظور تسهیل در اجرای پروژه‌های دیگر دستگاه‌های استان را هم به عنوان یك امتیاز قابل ذكر عنوان كرد.

بهادری در این نشست ضمن ارائه گزارش به استاندار و معاون وزیر از اجرای نصب ۱۲۷۵ نیوجرسی مفصلی و لولایی در محورهای اصلی و شریانی، تجدید خط‌كشی در ۲۵۰ كیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی، تعمیر و مرمت ۲۳۰۰ متر گاردریل، نصب ۵۰۰ عدد علائم ایمنی در حوزه راهداری از آغاز امسال خبر داد.

بهادری ادامه داد: امسال با تخصیص به موقع اعتبارات، ادامه عملیات حذف ۶۰ نقطه پرخطر، اجرای ۱۷۳ پروژه راه روستایی، عملیات روكش ۱۰۴ كیلومتر بزرگراه و ۱۴۷ كیلومتر راه اصلی هم در دستور كار قرار داد.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در پایان افزود: همه پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی، مسكن، شهرسازی و ساخت و توسعه راه‌ها هم پیوسته در حال پیگیری و انجام است.

گفتنی است كه این دستگاه ضمن پیگیری پروژه‌های بافت فرسوده و همچنین كمیته اقتصاد مقاومتی در پی فرمایش مقام معظم رهبری،در سال ۹۴ هم از سوی استاندار و ستاد اقامه نماز استان به عنوان دستگاه برتر در حفظ صیانت حقوق شهروندی و ارج نهادن به ارزش والای فریضه الهی نماز  معرفی شد.

نظر شما