شناسهٔ خبر: 22827 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

توسط سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت

مجوز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها صادر شد

عبدالرحیم کاشف علیپور فردا همزمان با آیین رونمایی از هواپیمای فلایت‌چک، مجوز عملیات وارسی پروازی یا AWOC توسط وزیر راه و شهرسازی به شرکت فرودگاه‌ها داده می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عبدالرحیم کاشف علیپور با اعلام این خبر گفت: این مجوز که امروز ۱۰ خرداد ماه توسط سازمان هواپیمایی کشوري صادر شده است٬ مسئولیت وارسی دستگاه‌های کمک ناوبری را به مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی تحت نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را واگذار می‌کند.

وی اظهار داشت: این اقدام پس از این صورت می‌گیرد که با دستور وزیر راه و شهرسازی وظیفه بازرسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری و راه‌های هوایی کشور از سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتقل شد.

به گفته سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی پس از اینکه کارشناسان مرکز آموزش داکیومنت‌ها، ابزارآلات، تجهیزات و تمام امکانات مورد نیاز برای کسب مجوز وارسی پروازی را تهیه کردند، مجوزهای لازم از سازمان اخذ شد.

وی یادآور شد: اخذ این مجوز بدون کمک‌های مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی امکان‌پذیر نبود. همچنین زنجیره‌ای از اقدامات همکاران‌مان در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی فعالیت‌های شبانه‌روزی در مدت 4 ماه به ثمر نشست

نظر شما