شناسهٔ خبر: 22888 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد:

جزئیات ممنوعیت و محدوديت‌های ترافيكی ۱۲ الی ۱۶ خرداد ماه ۹۵/ تردد کلیه تريلرها از محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز ممنوع شد

تردد زائران در محور ایلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی اطلاعیه‌ای جزئیات محدوديت‌های ترافيكی چهارشنبه ۱۲ خرداد الی یکشنبه ۱۶ خرداد ماه ۹۵ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محدوديت‌های ترافيكی چهارشنبه ۱۲ خرداد الی یکشنبه ۱۶ خرداد ماه ۹۵ از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرح زیر اعلام شده است:

موتورسيكلت:

۱.۱.تردد موتورسيكلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه الي ساعت ۰۲:۰۰روز یکشنبه ۱۶ خردادماه ۹۴ از محورهاي كندوان ( كرج- چالوس)، هراز، فيروزكوه و تهران-سمنان-مشهد و بالعكس ممنوع است

۲. محورکرج-چالوس:

۱.۲. تردد کلیه تريلرها ،كاميون ها وكاميونت‌ها كماكان ممنوع است.

۲.۲.تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸:۰۰ روز چهار شنبه ۱۲ خردادماه الي ساعت  ۰۶:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه از  مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه الي ساعت ۰۶:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه ازکرج به سمت مرزن آباد (دزبن)به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۳. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه الي ساعت  ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه ۱۶ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت۱۶:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه الي ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه ۱۶ خردادماه از  مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

۲.۴. در خصوص یکطرفه نمودن محور کرج- چالوس در روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج جهت تسهیل در عبور و مرور کاروان های اعزامی  و زائرین مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و پشگیری از بروز گره ترافیکی در طول مسیر برحسب ضرورت و شرایط تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

۳.  محورهراز:

۱.۳. تردد کلیه تريلرها  از محور هراز ممنوع می باشد.

۳.۲.تردد کلیه کامیون ها و کامیونت های به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه الی ۰۶:۰۰ روز یکشنبه ۱۶ خردادماه از محور هراز ممنوع می باشد

۳.۳. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳:۰۰ الي ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه از رودهن(انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت۱۵:۰۰ الي ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)به صورت یکطرفه خواهد بود.

۴.محور فیروزکوه:

۱.۴. تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه الي ساعت  ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می باشد.

۲.۴. تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملین مواد سوختی  و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه  از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می باشد.
۵.محور شمشک-دیزین در استان های البرز و تهران:

محور فوق از ساعت ۰۷:۰۰ روزچهارشنبه ۱۲ خردادماه الی ساعت ۰۷:۰۰ روزیکشنبه ۱۶ خردادماه مسدود می باشد.

۶.محور آستارا-اردبیل و اردبیل-سرچم :

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از محوهای فوق ممنوع می باشد.

۷.محور بجنورد-چمن بید-جنگل گلستان:

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰  روزشنبه ۱۵خردادماه از محورهای فوق ممنوع می باشد.

۸.محورهای استان قم :

۱.۸.تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳خردادماه الی ساعت۱۵:۰۰ روز جمعه ۱۴خردادماه از محور سلفچگان-قم و محور قدیم قم –تهران(درمسیر رفت و برگشت)ممنوع می باشد.

۲,۸. وسایل نقلیه سنگینی که از استان های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان-آزادراه ساوه-تهران وبالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

۳,۸.وسایل نقلیه سنگینی از استان های جنوبی کشور(هرمزگان-سیستان وبلوچستان-کرمان-یزد)به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از مسیر سه راهی نطنز-مورچه خورت-دلیجان-سلفچگان،ساوه-تهران وبالعکس ویا از مسیر آزادراه قم-کاشان و در ادامه از آزادراه قم-گرمسار به سمت تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

۹.محور های غرب استان تهران:
تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت۱۷:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳خردادماه الی ساعت۱۷:۰۰ روز جمعه ۱۴خردادماه از محور قدیم تهران-قم ممنوع می باشد.
۱۰.محورهای قدیم ساوه-سلفچگان،محورقدیم ساوه-همدان:

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳خردادماه الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۵خردادماه از محورهای فوق ممنوع می باشد.
۱۱.محورایوانکی –دماوند(مسیر کیلان،آبسرد به محور دماوند-فیروزکوه)،محور سمنان-فیروزکوه:

۱۱.۱.تردد انواع کامیون ها،کامیونت ها و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه ۱۲خردادماه و همچنین از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵خردادماه از محور ایوانکی-دماوند ممنوع می باشد.

۱۱.۲.تردد انواع کامیون ها،کامیونت ها و تریلر  به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۲خردادماه و همچنین از ساعت۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۵ خردادماه از محور سمنان-فیروزکوه (گردنه بشم به محور دماوند فیروزکوه)ممنوع می باشد.

۱۲.محورهای اصفهان-بروجن-لردگان-ایذه و بالعکس و محورهای یاسوج-لردگان-بروجن-اصفهان و بالعکس:

تردد انواع کامیون ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۱۴ خردادماه  و همچنین از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز یکشنبه ۱۶خردادماه از محورهای فوق ممنوع است./

نظر شما