شناسهٔ خبر: 22914 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تامين ۱۵۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی جهت اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل در چهارمحال و بختیاری

پایانه اتوبوس بین شهری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی جهت اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری با تأمین ناوگان حمل ونقل عمومی مورد نیاز و هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط امكان اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر به مرقد مطهر امام راحل فراهم شده است.

منوچهر سلمان زاده مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: به منظور برگزاری هر چه با شكوهتر سالگرد ارتحال معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، با تأمین ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرائی استان، امكان اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر به مرقد مطهر امام راحل فراهم شده است.

وی گفت: در راستای تأمین ناوگان مورد نیاز استان و اعزام ایمن و راحت زائران هم استانی كه فقط از ناوگان عمومی اتوبوس استفاده می‌شود، ضمن تشكیل كارگروه با انجمن‌های صنفی مسافربری در خصوص نظارت بر ناوگان‌های اعزامی و ناوگان كمكی همچنین تشكیل کلاس‌های توجیهی برای رانندگان، با تأمین اتوبوس‌های ویژه با امكانات مناسب و رانندگان مجرب امكان جابجائی زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) از سراسر استان میسر شده است.

سلمان زاده افزود: اداره كل حمل ونقل و پایانه‌های استان چهارمحال وبختیای با نظارت‌های خود تلاش می‌كند تا سفر زائران استان بدون خطر و با ایمنی بالا به انجام برسد.

شایان ذكر است: زائران از شهركرد و شهرستان‌های فارسان، اردل، كیار، بروجن، لردگان، كوهرنگ، بن و سامان به مرقدامام (ره) اعزام می‌شوند.

نظر شما