شناسهٔ خبر: 22918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در لاهیجان

تعریض محور سیاهکل - دیلمان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، کاوه مجاوری رئیس راه و شهرسازی لاهیجان با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش سوانح جاده‌ای و ارتقاء و تسهیل در ایمنی عبور و مرور در محورهای لاهیجان، عملیات رفع سیزده نقطه از نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی ایمن‌سازی راه‌ها به مبلغی بالغ بر ۱۲۵۰میلیون تومان تامین شده است.

مجاوری با اشاره به وجود تقاطع‌های آنتنی در مسیرهای لاهیجان به سیاهکل و رودبنه-چاف افزود: وجود روستاها در حاشیه این مسیرها و منتهی شدن راه‌ها به آن‌ها باعث به وجود آمدن تقاطع‌های آنتنی می‌شود که این امر درصد پرحادثه بودن این محورها را افزایش داده لذا در تلاشیم تا با تعریض این تقاطع‌ها درطول محور، نقاط حادثه خیز آن را برطرف نماییم.

مجاوری افزود: توسعه راه‌های شریانی و راه‌های روستایی و بهبود کیفیت جاده‌های موجود با دقت و حساسیت در این شهرستان انجام گرفته و این امر موجب تسهیل در رفت و آمد مردم شده است.

گفتنی است محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل از پرترددترین محورهای فرعی استان در ایام تعطیل به ویژه فصل تابستان است و توریستی بودن این مناطق شرایط ویژه‌ای رابه این محورها بخشیده است.

نظر شما