شناسهٔ خبر: 22923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان:

ناوگان حمل و نقل همدان برای جابجایی زائران به مرقد امام خمینی (ره) آماده است

پایانه اتوبوس بین شهری معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ناوگان مورد نیاز را، برای جابجایی و خدمات‌دهی مناسب به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) تامین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، مصطفی پناهنده گفت: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم از جمله تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی و خدمات‌دهی مناسب به زائران حرم مطهر آغاز شده است.

وی افزود: طبق اعلام مسئولان سپاه مجموع زائرین استان همدان حدود  ۷ هزار نفر است که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر از شهر همدان و بقیه زائرین از شهرستان‌های تابعه استان اعزام خواهند شد.

وی گفت: در همین راستا متناسب با ظرفیت ناوگان مورد استفاده در استان، از ظرفیت‌های اتوبوس و مینی‌بوس استفاده خواهد شد و این اداره کل آمادگی لازم را برای تخصیص اتوبوس‌های با کیفیت و مجهز به موارد  ایمنی دارد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان بیان کرد باربرنامه‌ریزی مطلوب و همکاری شرکت‌های مسافربری همه امکانات خود را برای برگزاری باشکوه‌ مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام را به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ ناوگان حمل و نقل در سالروز رحلت امام خمینی(ره) زائران حرم را جابجا می‌کنند که از این تعداد ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و مابقی مینی‌بوس است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ابراز داشت: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای جابجایی مسافران با ناوگان‌ حمل و نقل عمومی به سایر مقاصد تدارک دیده شده است.

پناهنده تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، کمیته‌های استانی و شهرستانی تشکیل و به منظور تأمین ناوگان مکاتبات لازم با شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: هدف از تشکیل کمیته‌های حمل و نقل استانی که در شهرستان‌های استان هماهنگی بیشتر برای اقدامات لازم و برقراری نظم در خصوص خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) است.

نظر شما