شناسهٔ خبر: 22929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی فارس خبر داد:

ارائه خدمات مناسب راهداری فارس به زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام(ره)

علیرضا سیاهپور مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: راهداری فارس در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) خدمات مناسب و تسهیلات مورد نیاز به زائران شرکت کننده در این مراسم ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، علیرضا سیاهپور افزود: راهداری و راهداران فارس به زائران شرکت کننده در مراسم بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خدمات مناسب و تسهیلات مورد نیاز ارائه می‌دهد.

مدیر راهداری فارس گفت: بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس آماده ارائه خدمات و تسهیلات به زائران است و در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: در این راستا اکیپ‌های راهداری استان فارس در روزهای قبل و بعد از مراسم ارتحال، به صورت آماده‌باش به ویژه در محورهای مواصلاتی و راه‌های شریانی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

سیاهپور در پایان یادآور ساخت: مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با سامانه ۱۴۱ و تلفن ۳۷۲۶۶۶۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده اطلاع رسانی به شهروندان عزیز است که مردم جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی می‌توانند با این شماره‌ها تماس حاصل نمایند.

نظر شما