شناسهٔ خبر: 22930 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد:

تعطیلی ۴ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ خرداد

هواپیما زمینگیر سازمان هواپیمایی كشوری از بسته شدن چهار ساعته فرودگاه‌های استان تهران به مناسبت برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴خردادماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری زوارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، رضا جعفرزاده گفت: با صدور نوتام (اطلاعیه هوانوردی) از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲ روز ۱۴خردادماه فرودگاه‌های واقع در استان تهران از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پیام، آزادی، مهر شهر كرج، آبیك، مجموعه آسمان ری و مجموعه سپهر بسته اعلام می شود.

وي با بیان اینكه براساس نوتام(اطلاعیه هوانوردی) بسته شدن این فرودگاه‌ها به تمامی شركت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است از ایرلاین‌ها خواست تغییر برنامه روز ۱۴ خرداد را پیاپی اطلاع‌رسانی و مسافران را نسبت به چگونگی زمان حضورشان در فرودگاه مطلع نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه یادآورشد: از آنجا كه این بسته شدن فرودگاه‌ها در نشریه اطلاعات هوانوردی(AIP)  گنجانده شده است، شركت‌های هواپیمایی موظف هستند با توجه به لحاظ كردن این موضوع نسبت به تنظیم برنامه پروازی خود اقدام كنند. برهمین اساس با برگزاری جلسات متعدد برنامه پرواز هواپیماها خارج از ساعت‌های یادشده تنظیم شده و تلاش می‌شود خللی در برنامه پروازی شركت‌های هواپیمایی ایجاد نشود.

نظر شما