شناسهٔ خبر: 22954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهرام ملکی مطرح کرد:

افزایش طول بزرگراه در کردستان یکی از راهبردهای اصلی است/ تلاش جدی در جهت حراست و جلوگیری از زمین‌خواری/ توسعه حمل و نقل هوایی و ریلی و آزادراه

شهرام ملکی مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه ارتقای امنیت جاده‌ها بستر توسعه سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار خارجی و داخلی را به استان فراهم خواهد کرد، گفت: افزایش طول بزرگراه در استان یکی از راهبردهای اصلی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان ، شهرام ملکی ، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش و جدیت و همکاری و تعامل سایر بخش‌ها بتوانم در حوزه انجام وظایف موفق عمل کنم.

وی افزود: ایجاد ظرفیت‌های جدید در راستای تحقق انتظاراتی که مردم از مسؤولان این حوزه دارند با تدوین برنامه‌ها کوتاه و بلندمدت در راستای توسعه استان را در رأس کارها قرار خواهم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان توسعه حمل نقل استان را نیازی ضروری خواند و اظهار داشت: توسعه حمل و نقل هوایی و ریلی و بحث آزادراه از دیگر برنامه‌های کاری من در استان خواهد بود.

ملکی با بیان اینکه ارتقای راه‌های اصلی به بزرگ‌راه با توجه به نبود بزرگراه در استان را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دنبال خواهم کرد، گفت: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم در زمینه توسعه راه‌ها بتوانیم شرایط ایمنی را در جاده‌های استان فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: این ایمنی به معنی کاهش تلفات جاده‌ای است که باید با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، تجاری و غیره این مهم به صورت ویژه دنبال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه ارتقای امنیت جاده‌ها بستر توسعه سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار خارجی و داخلی را به استان فراهم خواهد کرد، گفت: افزایش طول بزرگراه در استان یکی از راهبردهای اصلی ما در استان خواهد بود.

به گفته ملکی، عمده طرح‌هایی که در حال اجراست دارای شناسنامه و ردیف اعتباری هستند، اما آنچه این ردیف‌ها به عنوان اعتبار سالیانه تعیین می‌شود پاسخگوی اجرا نبوده و باید با کمک نمایندگان بستر را برای جذب اعتبارات ویژه از ردیف‌های متفرقه و شناور فراهم سازیم.

وی با تأکید بر اینکه باید شرایط کار بیشتر را با بهره‌گیری و شناسایی و جذب اعتبارات متفرقه در استان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز طرح‌های توسعه‌ای را به عنوان نقشه راه خود در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان تعامل با شهرداران را امری ضروری در راستای تحقق اهداف در حوزه شهرسازی عنوان کرد و افزود: برای توسعه شهری از تمام ظرفیت‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذار را در اولویت کاری قرار خواهیم داد.

ملکی حراست و نگهداری از زمین‌هایی که در تملک راه و شهرسازی هستند را مورد تأکید قرار داد و گفت: حراست و جلوگیری از زمین‌خواری به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه در قالب برنامه ششم سعی خواهیم کرد زمینه ساخت ساختمان‌های دولتی را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم با حمایت مجموعه دولت بتوانیم گام‌های اساسی در زمینه تحقق انتظارات مردم و وزارت برداریم.

نظر شما