شناسهٔ خبر: 22976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تغییر چهره الموت با بهره‌برداری از جاده قزوین - الموت - تنکابن

بازدید استاندار قزوین در بازدید از جاده در دست ساخت قزوین الموت تنکابن: با راه اندازی این جاده، الموت به یکی از مناطق فعال و پردرآمد اقتصادی تبدیل شده و همه کسانی که از آن مهاجرت کرده اند دوباره به این منطقه بازخواهند گشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، دکتر همتی در این باره گفت: دولت همه توان خود را برای ساخت و بهره برداری این جاده به کار بسته و قطعا با راه اندازی آن منطقه الموت متحول خواهد شد.

استاندار با اشاره به طبیعت زیبا و خاص منطقه الموت افزود: مناطق زیبای گردشگری و توریستی در الموت با احداث این جاده فراگیر شده و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید آن از جاده ی در حال احداث عبور خواهند کرد.

دکتر همتی در ادامه با بیان اینکه پروژه قزوین الموت تنکابن از ویژگی های منحصر به فرد فنی و تخصصی برخوردار بوده و پل ها و تونل های شاخصی در مسیر آن در حال اجراست تاکید کرد: همه تلاش ما اینست که قطعه اول این پروژه از قزوین تا شهرک، در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار قزوین همچنین عنوان کرد:برای احداث این جاده حدود 10 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که این مهم بیانگر بزرگی و حجم بالای عملیات اجرایی این طرح عمرانی می باشد.

نظر شما