شناسهٔ خبر: 23034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملكرد ايمنی راه‌های شهرستان اسدآباد استان همدان

نصب تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از عملكرد ایمنی در محور راه‌های این شهرستان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، ساسان رستمی گفت: در ماه گذشته ۱۶۵ عدد تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی و همچنین ۱۴۵ مترمربع تابلوهای اخطاری و اطلاعاتی در محور آجین - کنگاور، محور آجین سنقر، محور چهاردولی انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد گفت: تهیه و نصب گاردیل و حفاظ پل به تعداد  ۷۰ شاخه در محور چهاردولی، آقاجانبلاغی، قره بلاغ، هودرج از اقدامات انجام شده در ماه گذشته است.

وی به  ۹ مورد رسیدگی به مسائل حریم در محور اسد آباد كنگاور، آقاجانبلاغی، چارق، موسی آباد، قاسم آباد آجین در ماه گذشته اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین در اردیبهشت ماه امسال ۶۲ كیلومتر آزادسازی حریم در محور  آجین – كنگاور، موسی آباد-قاسم آباد- نصرت آباد – محور سنقر انجام شده است.

رستمی در پایان گفت: شستشوی علائم ایمنی به تعداد ۲۶۴ عدد در گردنه اسد آباد و سرویس و نگهداری چراغ‌های چشمك زن به تعداد ۴۴ دستگاه در حوزه استحفاظی شهرستان اسد آباد  انجام شده است.

نظر شما