شناسهٔ خبر: 23052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور:

مجتمع‌های بین راهی با هدف ارتقای ایمنی در سفر احداث می‌شوند

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی رستو در مسیر اصفهان – شیراز و با همت سرمایه‌گذار داخلی در شهرستان شهرضا با کلیه امکانات و خدمات عمومی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، داوود کشاورزیان معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در مراسم افتتاح یک مجتمع خدماتی و رفاهی در مسیر اصفهان – شیراز واقع در شهرستان شهرضا گفت: لازم است تا خدمات یکسانی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی به مردم عرضه شود و مسافرین سرویس‌های خوبی از این مجتمع‌ها دریافت کنند.

وی در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان اصفهان و نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد یکی از نیازهای جاده‌ای کشور را احداث مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی دانست و گفت: این مراکز به منظور ارتقای ایمنی سفر در رانندگی احداث می‌شود تا مسافرین با دریافت خدمات و سرویس‌های مناسب در این مجتمع‌ها استراحت و سپس به رانندگی خود ادامه دهند.

در این زمینه لازم است برندهای داخلی وجود داشته باشد تا با احداث بهترین مراکز و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای مسافرین و رانندگان دارای اهمیت باشد و همچنین در صنعت گردشگری داخلی و خارجی موثر باشد.

گفتنی است این مجتمع با مساحت ۲۰ هزار و زیربنای ۳هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شده که تاکنون ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

نظر شما