شناسهٔ خبر: 2308 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ولی پور مطرح کرد:

قیمت واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس افزایش نیافته است/ آورده‌ مردم لازمه تکمیل پروژه

حسن ولی پور مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس با بیان این‌که قیمت واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ این شهر افزایش نیافته تاکید کرد: مردم برای پیشرفت سریع‌تر پروژه‌ها، نسبت به تکمیل و پرداخت آورده‌هایشان اقدام کنند.

حسن ولی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره خبر افزایش قیمت فاز ۱۱شهر جدید پردیس اظهار کرد: دولت گذشته وام با تسهیلات ارزان قیمت و زمین ۹۹ ساله را در اختیار متقاضیان مسکن مهر  قرار داد اما عملیاتی شدن ساخت و ساز مسکن مهر نیازمند تکمیل آورده‌های مردمی است.

وی با بیان این‌که آماده‌سازی و ساخت‌و‌ساز مسکن مهر از طریق وام ۲۵ میلیونی همراه با دریافت آورده‌های مردمی امکانپذیر می‌شود ادامه داد: دولت در بخش ساخت مسکن مهر هزینه‌ای نمی‌کند و پرداخت این ارقام بر عهده مردم است. ضمن این‌که در سال جدید هیچ قراردادی را از محل آورده‌های متقاضیان برای ساخت تاسیسات زیربنایی و روبنایی نپذیرفتیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تاکید بر این‌که هزینه‎‌هایی در ساخت این تاسیسات وجود دارد که مردم باید آن را پرداخت کنند گفت: مردم باید پس از دریافت وام ۲۵ میلیونی، با پرداخت آورده‌هایشان در این پروژه همکاری داشته باشند. بنابراین به متقاضیان در پرتابل مسکن مهر پیشنهاد کردیم که برای تکمیل موجودی‌شان مبلغ ۱۲ میلیون تومان را تا پایان آذرماه پرداخت کنند اما این به معنای افزایش قیمت پروژه‌های مسکن مهر نیست چون هیچ بخشنامه‌ای در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر ابلاغ نشده است.

به گفته ولی پور متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس پیش از این مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای ساخت مسکن مهر پرداخت کردند و حال برای تکمیل آورده‌ها، به آنان اعلام شده ۱۲ میلیون تومان دیگر واریز کنند. ضمن این‌که دلیل اعلام زمان مشخص برای تکمیل آورده‌ها (پایان آذرماه)، جلوگیری از کاهش سرعت اجرا در ساخت‌وساز اعلام شده است./

نظر شما